Campagne | Ontdek wat je allemaal kan

Gepubliceerd op: 25 augustus 2024 21:59

Met bijna 1300 bibliotheken in Nederland is er altijd wel eentje bij jouw in de buurt. Ook in de gemeente Venlo is de bieb altijd dichtbij met een vestiging in Belfeld, Tegelen, Blerick, Velden, Arcen en de Stadsbibliotheek in het centrum van Venlo. Maar niet iedereen komt er en veel mensen hebben ook een verouderd beeld van wat je er allemaal kan.

De bibliotheek wordt vaak gezien als een plek waar je alleen boeken kunt lenen en als een rustige plek om te lezen en de computer te gebruiken.
Om di beeld bij te stellen voeren de openbare bibliotheken deze maand voor het eerst samen campgane onder het motto 'Ontdek wat je allemaal kan'. Niet alleen roepen we daar iedereen mee op om het aanbod van de bieb te ontdekken, maar ook om zichzelf te blijven uitdagen.

En dat kan iedereen bij de bieb, ongeacht je leeftijd of je vaardigheden. Cursussen, taal- en computerhulp, vragen over overheidswebsites, workshops, lezingen, culturele bijeenkomsten.

Ontdek wat je allemaal kan bij de bieb!