Met de online Bibliotheek grijp je nooit mis

Gepubliceerd op: 10 augustus 2023 08:48

Met jouw biebpas ben je ook lid van de online Bibliotheek. Dat betekent dat je toegang hebt tot een fantastische collectie van duizenden e-books en luisterboeken die altijd beschikbaar zijn.

Het grootste deel van onze collectie is namelijk als gedrukt boek én als luisterboek en/of e-book aanwezig. Is het boek dat op jouw wensenlijstje staat als gedrukt exemplaar momenteel niet aanwezig, dan heb je een grote kans dat het wel als e-book en/of luisterboek in de online collectie zit. Dat betekent dus geen lange wachtrij om een boek te reserveren, maar direct 24/7 toegang tot jouw favoriete titel in de online Bibliotheek.

Je leest en luistert zoals het jou uitkomt. In de app op je telefoon of tablet, op je e-reader of in je webbrowser. De e-books, luisterboeken en tijdschriften die je leent, komen automatisch op je boekenplank. Elk boek leen je 3 weken. Inleveren is niet nodig, dat gaat vanzelf. Een tijdschrift leen je voor een termijn van 1 week en lees je in de app op je telefoon.

Met een regulier 18+ abonnement kun je jaarlijks zoveel e-books lenen als je wilt zolang je er niet meer dan 10 tegelijk leent. Je mag dus steeds maximaal 10 e-books, 10 luisterboeken en 1 tijdschrift tegelijk op je plank hebben.

Leden tot en met 17 jaar met een gratis abonnement mogen eveneens elke drie weken maximaal 10 e-books, 10 luisterboeken en 1 tijdschrift lenen waarbij ze de keuze hebben uit de digitale jeugdcollectie met een aantal aanvullingen.

Over de online Bibliotheek